zerem.maim@gmail.com

7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה

משאבות יניקה עצמית

משאבות לשימוש תעשייתי – היכן הכי כדאי לרכוש?

עולם מודרני כשלנו לא יכול להתקיים ללא תעשייה. כל מוצר כמעט שאנו צורכים – מקורו במפעל, בפס-ייצור – החיים שלנו תלויים בתעשייה. יחד עם התכונות החיוביות של התעשייה, חשוב להיות מודעים גם לכך שתעשייה עלולה לגרום נזק סביבתי, אם היא לא מטפלת כראוי בפסולת הנוצרת במהלך הייצור של מוצרים שונים. בין אם מדובר בפסולת הניתנת למיחזור (כמו חומרי גלם) ובין אם מדובר בפסולת בעלת אופי אורגני יותר – כמו חלק מתוצרי הלוואי של תעשיית המזון – כל פסולת חייבת להיות מפונה כראוי ובמלואה. חלק מן הפסולת של עולם התעשייה כוללת חומרים כמו שמנים, חומרי סיכה ועוד – חומרים נוזליים שעל איסופם וניתובם למקום הפינוי הראוי אמונות משאבות. לא מדובר במשאבות רגילות, אלא בכאלו שמיועדות לטפל בצרכים של עולם התעשייה. כדי לדעת עוד ולהבין מה מייחד משאבות אלו – המשיכו לקרוא.

מהי משאבה לשימוש תעשייתי?

משאבה לשימוש תעשייתי מופקדת על פינוי של חומרים נוזליים שנוצרים כתוצאה מתהליך ייצור מתועש. אלו יכולים לכלול חומרי סיכה ממכונות הייצור, שמנים שונים ועוד. גם תהליך הניקוי של המיכון במפעל, מייצר נוזל שיש להעבירו לפינוי ראוי. את כל אלו מבצעות משאבות שיכולות לעמוד בפני השפעות אפשריות של חומרים אלו וגם לעבוד בהספקים גבוהים מספיק כדי לפנות כמויות של חומר או נוזל שהינן גדולות יותר מאלו של שימוש ביתי כללי.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של משאבות לשימוש תעשייתי הינו משאבות יניקה עצמית. ייחודן של משאבות אלו הינו ביכלתן להיות ממוקמות במיקום גבוה יותר מאשר מיקומו של הנוזל שאותו עליהן לשאוב – זאת בשונה, למשל, ממשאבות טבולות הנמצאות בתוך החומר ונעזרות בכוח המשיכה (גרביטציה) כדי לבצע את עבודתן. בשל יכולתן הייחודית הן משמשות לשאיבת בארות, להוצאת מי תהום וגם לשימושים של שאיבת ביוב – גם בקני מידה תעשייתיים.

 

מתי צריכים משאבה ייעודית לשימוש תעשייתי?

ברגע שמדובר בצורך לפנות נוזלים בעלי תכולה שאינה רק מים, כלומר כאלו המכילים תוצרי לוואי, חלקיקים, חומרים כימיים שונים, שמנים ועוד – ואת כל זה יש לבצע באמינות תוך טיפול בכמויות גדולות, לרוב – אז זקוקים למשאבה לשימוש תעשייתי.

אם מדובר בכמות נוזל לפינוי שהיא גדולה, אזי נדרשת יכולת שאיבה מותאמת וכזו תוכלו לקבל ממשאבה שתוכננה מלכתחילה להתמודד עם כמות וסוג החומרים שאתם נדרשים לפנות.

 

משאבות יניקה עצמית

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת משאבה לשימוש בקנה מידה תעשייתי?

כמו בכל משאבה, חשוב לזכור שמשאבות לשימוש תעשייתי קיימות במגוון סוגים ומיוצרות על ידי גורמים לא מעטים – לכן חשוב לבחור במשאבות שמיוצרות מחומרים איכותיים ובתהליכי ייצור קפדניים, על מנת להיות בטוחים שתקבלו מוצר אמין שיעניק לכם שלווה ושקט נפשי – אתם ממש לא רוצים שמשאבה כזו תשבוק לכם פתאום. מדובר במצב שמשבית פס ייצור וגורר עימו נזק עצום בפוטנציה.

עוד דבר שחשוב לשים אליו לב הוא ההתאמה של המשאבה שאתם רוכשים לצורך הקיים, תוך שאתם לוקחים בחשבון צורך עתידי סביר. נסביר: אם כמות הפסולת שאתם צריכים לשאוב קטנה ואין לכם תוכניות בעתיד הנראה לעין להגדיל את תפוקת המפעל, אין צורך לרכוש ולהתקין משאבה שיכולה לטפל בכמות הגדולה פי שלוש ממה שאתם צריכים לפנות. זה יעלה לכם יותר ויצרוך מכם שימוש מוגבר ומיותר במקור אנרגיה (דלק או חשמל) – מדובר בהוצאה מיותרת. מצד שני, אל תתפתו לרכוש משאבה קטנה מדי או ״בדיוק מספיקה״ שנראית לכם כרגע כמו חיסכון, אך תעלה לכם ביוקר אם תיכשל בשל עומס יתר או אי יכולת לספק את הספיקה הנדרשת.

כמובן שהכי כדאי לפנות לגורם מקצועי שידאג לייעץ לכם איזו משאבה לבחור, שיספק לכם משאבה איכותית המתאימה לצרכיכם ואף יתקין אותה בצורה מקצועית. גורם מקצועי כזה גם יוכל לתת שירות של אחזקה שוטפת למערך המשאבות שלכם וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

 

למי פונים כשמחפשים משאבות איכותיות לשימוש תעשייתי?

אתם זקוקים למשאבה ייעודית לשימושים תעשייתיים? אתם צריכים ייעוץ מגורם שמייבא, משווק ונותן שרות וגם יודע לשפץ משאבות תעשייתיות? חשוב מאד להגיע לגורם מקצועי ואמין, בעל ותק וניסיון שיוכל לא רק למכור לכם משאבות תעשייתיות איכותיות, אלא גם להתקין אותן עבורכם ולספק שרות תחזוקה שוטפת באמצעות עובדים מיומנים. איפה מוצאים גורם כזה? תוכלו, כמובן, להתעניין, לשאול, לבקש המלצות והפנייה לגורם מקצועי ומוכח – ברוב המקרים תקבלו תשובה אחת: חברת זרם מים הנדסה בע״מ הינה בדיוק הכתובת שלכם לכל מה שקשור ברכישה, התקנה ותחזוקה של משאבות המיועדות לשימוש תעשייתי. תוכלו לקרוא בהרחבה על שרות זה שאנו מספקים על ידי הקלקה כאן.

 

מי אנחנו?

חברת זרם מים הנדסה בע״מ הינה חברה בעלת ותק של 30 שנים בתחום המים והמשאבות וצברה ניסיון רב בכל הקשור לטיפול במערכות מים, שאיבה, ביוב וכו׳ עבור גורמים בתעשייה, מוסדות, קבלנים, מפעלים וגם לקוחות פרטיים. החברה מנוהלת על ידי אבי בראל, שייסד את החברה ומשמש כמנכ״ל שלה.

תחת שרביטו של אבי מקפידה החברה, על כלל עובדיה, לשמור על איכות הסביבה, על אהבת הזולת ועל שרות אדיב, מקצועי ואמין.

 

פנו אלינו

אנו תמיד שמחים לתת מענה, לענות על שאלות ולייעץ. אנו עושים זאת 24 שעות ביממה בטלפון שמספרו: 054-3123555. התקשרו אלינו.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 054-3123555

24 שעות
דילוג לתוכן