zerem.maim@gmail.com

7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה

משאבות סחרור לדוד שמש

משאבות סחרור למערכות סולאריות מרכזיות – היכן מומלץ לרכוש?

מערכות סולאריות מרכזיות משמשות לאספקה שוטפת, אמינה ורציפה של מים חמים לכמות גדולה של דיירים בבניין משותף. במקום להחזיק בכל דירה דוד נפרד, המערכת המרכזית מסוגלת להתמודד עם כמות אספקה גדולה ובכל רגע נתון יוכל כל דייר להנות ממים חמים זמינים.

המערכת מורכבת ממספר מרכיבים, בהם הדוד, מקבץ הקולטים הסולארים (מכונה לעיתים ״חווה״) ועוד. אחד המרכיבים החשובים ביותר במערכת מרכזית סולארית הינה משאבת הסחרור, אשר עליה אנו רוצים לספר לכם הפעם.

מהי משאבת סחרור?

משאבת סחרור עושה בדיוק את מה שהעניק לה את שמה – היא מסחררת את המים הנמצאים בתוך מערכת סגורה ודואגת שינועו בכל רגע נתון בלחץ מיטבי וללא השהייה. איך זה קשור אלינו, בני האדם? נסביר: מכירים את הרגע בו אתם פותחים את ברז המים החמים בבית ומחכים, מחכים, מחכים… עד שמגיעים המים החמים לבסוף? משאבת סחרור דואגת שהמים ינועו בתוך המערכת באופן קבוע וכך, בין יתר היתרונות שלה, היא מאפשרת למים החמים להגיח מן הברז יותר מהר. זה יעיל יותר ואפילו חוסך לכם לא מעט מים – סך מצטבר של כל מה שזורם כמים קרים מן הברז עד להופעת המים החמים.

המשאבה עצמה לא גדולה, אינה מצריכה אנרגיה רבה לפעולתה ובאופן כללי הינה רכיב שקל ליישם וחשיבותה רבה מאד.

 

מה תפקידה של משאבת הסחרור במערכת סולארית?

התפקיד המוצהר של משאבת הסחרור (הנקראת גם משאבת סירקולציה) הינו לדאוג לזרימה קבועה ורציפה של המים במערכת, אשר כפועל יוצא, מוודא השוואת טמפרטורה במערכת כולה – כלומר: בכל רגע נתון יהיו במערכת המרכזית שלכם כמה שיותר מים שנמצאים בדיוק בטמפרטורה הרצויה. המשאבה מקבלת איתות מחיישנים הממוקמים במערכת ומודדים את חום המים בכל רגע נתון. ברגע שיש הפרשי טמפרטורה בין החיישנים, המשאבה מתחילה לפעול, מזרימה ביתר שאת את המים במערכת וגורמת להשוואת הטמפרטורה עד לכדי מצב בו המערכת מלאה במים בטמפרטורה הרצויה שכוונה מראש.

באופן פעולתה התקין, מאפשרת משאבת סחרור את קיומם של מים חמים זמינים באופן קבוע בכל המערכת וכך אתם יכולים להנות ממים חמים במקלחת, באמבטיה, בברז הכיור במטבח – בכל רגע נתון ומבלי לחכות יותר מדי עד להופעת המים החמים בברז.

יתרונה הגדול של משאבת הסחרור הוא שהיא אמנם רכיב בעל השפעה עצומה על כלל המערכת, אך היא אינה רכיב הדורש מכם הוצאה גדולה באופן שוטף. היא מאד חסכונית בשימוש באנרגיה (חשמל) וזאת בעיקר הודות לעובדה שאינה נאלצת לייצר לחצים מאד חזקים – רק להניע את המים בתוך המערכת בכל פעם שיש צורך.

 

משאבות סחרור לדוד שמש

 

על מה חשוב להקפיד בהתקנת משאבת סחרור לדוד שמש?

קודם כל, גם כאשר מדובר ברכיב שאינו מורכב מדי או זולל אנרגיה, עדיין חשוב להקפיד על איכותו. כיצד נמדדת האיכות של משאבת סחרור? בעיקר דרך החומרים מהם היא מיוצרת. כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים משאבה איכותית שתשרת אתכם באופן אמין וביעילות מיטבית, כדאי מאד לרכוש את המשאבה מגורם בעל ותק ומוניטין שמייבא מוצרים באיכות גבוהה. גם להתקנה של המשאבה חשוב להקפיד על בעל מקצוע מנוסה ומיומן, כיוון שיש חשיבות לאופן ההתקנה של המשאבה – התקנה לא נכונה עלולה, במקרה הטוב, להפחית מן היעילות שלה – ובמקרה הגרוע, לגרום נזק למשאבה ולמערכת כולה.

 

למי פונים כשמחפשים משאבות סחרור לדוד שמש?

כאשר מחפשים משאבות סחרור איכותיות ואמינות וזקוקים גם לשרות התקנה מקצועי ומיומן – חשוב לפנות לגורם מתאים שיש לו ניסיון עשיר בתחום. יש עדיפות למי שגם מייבא, גם משווק וגם מתקין – בייחוד אם מדובר במשאבות איכותיות שחשוב להתקין אותן באופן הנכון – וזאת על מנת להפיק מהן את מירב התועלת ולא להסתכן בגרימת נזק למשאבה או למערכת כולה כפועל יוצא מכשל של המשאבה.

תוכלו, כמובן, להתעניין, לשאול, לבקש המלצות והפנייה לגורם מקצועי ומוכח – ברוב המקרים תקבלו תשובה אחת: חברת זרם מים הנדסה בע״מ הינה בדיוק הכתובת שלכם לרכישת משאבות סחרור עבור המערכת הסולארית המרכזית שלכם. תוכלו לקרוא בהרחבה על שרות זה שאנו מספקים על ידי הקלקה כאן.

 

מי אנחנו?

חברת זרם מים הנדסה בע״מ הינה חברה בעלת ותק של 30 שנים בתחום המים והמשאבות וצברה ניסיון רב בכל הקשור לטיפול במערכות מים, שאיבה, ביוב וכו׳ עבור גורמים בתעשייה, מוסדות, קבלנים, מפעלים וגם לקוחות פרטיים. החברה מנוהלת על ידי אבי בראל, שייסד את החברה ומשמש כמנכ״ל שלה.

תחת שרביטו של אבי מקפידה החברה, על כלל עובדיה, לשמור על איכות הסביבה, על אהבת הזולת ועל שרות אדיב, מקצועי ואמין.

 

פנו אלינו

אנו תמיד שמחים לתת מענה, לענות על שאלות ולייעץ. אנו עושים זאת 24 שעות ביממה בטלפון שמספרו: 054-3123555. התקשרו אלינו.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 054-3123555

24 שעות
דילוג לתוכן