zerem.maim@gmail.com

7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה

משאבה להגברת לחץ המים

משאבה ביתית להגברת לחץ מים

יש לכם בעיית לחץ מים בדירה או בבית? יתכן מאוד שהתקנת משאבת מים להגברת לחץ מים תפתור לעם את הבעיה. משאבה ביתית להגברת לחץ מים הינה מכשיר יעיל המותקן במערכת צנרת הבית, המשמש לשם הגברת לחץ המים הזורמים בברזים ובמקלחות, ובכך משפר משמעותית את חוויית השימוש במים.

יתרונות משאבה להגברת לחץ מים

התקנה של משאבה להגברת לחץ מים ביתי תעניק לכם כמה יתרונות מהותיים:

  • זרימה חזקה יותר: משאבה להגברת לחץ מים בדירה תספק זרימה חזקה יותר בברזים ובמקלחות, מה שמקל על שטיפת כלים, רחצה, הפעלת מכונת כביסה ועוד.
  • חיסכון במים: זרימה חזקה מאפשרת שימוש יעיל יותר במים, ומפחיתה את זמן השימוש במקלחות ובברזים.
  • שיפור תפקוד מערכות: לחץ מים תקין תורם לתפקוד תקין של מערכות מים בבית, כגון מדיחי כלים, מכונות כביסה, דוד שמש ועוד.
  • נוחות: לחץ מים גבוה הופך את השימוש במים לנעים ונוח יותר.

 

מתי צריך להתקין משאבת לחץ מים?

התקנת משאבת לחץ מים בבית יכולה להידרש בגין סיבות שונות, לרבות:

לחץ מים נמוך: לחץ מים נמוך יכול להקשות על ביצוע פעולות יומיומיות כמו רחצה, שטיפת כלים והפעלת מכונת כביסה. לכן אם אתם חווים לחץ מים נמוך בבית, ייתכן שתצטרכו משאבה להגברת לחץ מים במקלחת ובברזים, מה שישפר את חווית השימוש במים בדירה.

בית מרובה קומות: בבניינים רבי קומות, לחץ המים נוטה להיות נמוך יותר בקומות העליונות. התקנת משאבת לחץ מים יכולה להבטיח זרימת מים חזקה בכל הקומות.

צנרת ישנה: צנרת ישנה יכולה להיות סתומה או חלודה, מה שיכול להוביל לירידה בלחץ המים. התקנת משאבת לחץ מים יכולה לפתור את הבעיה באופן זמני. יחד עם זאת, לטווח ארוך משאבה לא תפתור את הצורך בתיקון הצנרת.

שימוש מרובה במים: אם אתם משתמשים במים בכמות רבה בו זמנית, ייתכן שתצטרכו משאבה כדי להבטיח זרימת מים חזקה לכל הברזים והמקלחות.

מכיוון שיכולות להיות סיבות שונות ללחץ מים נמוך, לפני שאתם רוכשים משאבת לחץ מים, חשוב שאינסטלטור מוסמך יבדוק את הסיבה ללחץ המים הנמוך. האינסטלטור יבדוק את מערכת הצנרת שלכם ויקבע אם התקנת משאבת לחץ מים היא הפתרון הנכון עבורכם.

משאבת מים להגברת לחץ

בחירת משאבת לחץ מים ביתית

קיימים בשוק סוגים שונים של משאבה להגברת לחץ המים, לרבות משאבות טורבינה, משאבות חיוביות ומשאבות בוטסטר. משאבות אלו מוצעות בגדלים שונים, כאשר הבחירה בסוג משאבה מתאים מוכתבת ממספר פרמטרים עיקריים:

גודל הבית: גודלו של הבית משפיע על קצב זרימת המים הנדרש. לרוב לבית קטן (עד 100 מ”ר) משאבה עם קצב זרימה של 10-15 ליטר לדקה עשויה להספיק. בבית בינוני (100-200 מ”ר) משאבה עם קצב זרימה של 15-25 ליטר לדקה עשויה להתאים, ואילו לבית גדול (מעל 200 מ”ר) ייתכן שתצטרכו משאבה עם קצב זרימה של 25 ליטר לדקה או יותר.

כמות המים הנדרשת: כמות המים הנדרשת מוכתבת ממספר הנפשות הגרות בבית. למשפחה קטנה (1-2 נפשות) לרוב משאבה קטנה מספיקה, בעוד שלמשפחה בינונית (3-4 נפשות) יש צורך במשאבה גדולה יותר, ואילו לרוב משפחה גדולה (5 נפשות או יותר) תידרש במשאבה חזקה במיוחד.

לחץ המים הקיים: את לחץ המים הקיים ניתן למדוד באמצעות מד לחץ מים פשוט. לחץ תקין נע בין 2-4 בר, ואם לחץ המים בבית נמוך מ-2 בר, ייתכן שתצטרכו משאבה.

מחיר: אין עבור משאבה להגברת לחץ מים מחיר אחיד, שכן הוא משתנה בהתאם לסוג ולדגם הנבחר, בטווח רחב המתחיל במאות ועולה לאלפי שקלים. לכן חשוב להשוות מחירים  טרם רכישת משאבה.

 

מחיר משאבה להגברת לחץ מים

כאמור, מחיר משאבה להגברת לחץ מים יכול לנוע בין כמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים. מחיר זה מושפע ממספר גורמים:

  • סוג המשאבה: משאבות טורבינה הן בדרך כלל הזולות ביותר.
  • משאבות חיוביות יקרות יותר, אך הן יעילות יותר. זאת בעוד משאבות בוטסטר הן יקרות יחסית, אך הן שקטות ומתאימות לשימוש ביתי.
  • גודל המשאבה: משאבות קטנות הן זולות יותר מאשר משאבות גדולות.
  • הספק המשאבה: ככל שהספק המשאבה עולה כך גם עולה מחירה.
  • יצרנית: לא אחת גם מוניטין היצרנית של המשאבה משפיע על מחירה.
  • ספק: יש גם הבדלים במחירי משאבות בין הספקיות השונות ולכן כדאי להשוות בניהם מחירים.

 

התקנת משאבת לחץ מים

בכדי להבטיח שיפור משמעותי בלחץ מים ביתי, התקנת משאבת לחץ מים חשוב לבצע עם גורם מקצועי ומיומן. תהליך ההתקנה עצמו מורכב ממספר שלבים עיקריים. כך, יש לבחור מקום מתאים להתקנת המשאבה, שיש בו גם גישה נוחה לחשמל ולמים, וכן להתקין צינורות מתאימים לחיבור המשאבה למערכת הצנרת.

את המשאבה עצמה יש להתקין עם אינסטלטור מוסמך בהתאם להוראות היצרן ובאופן מאובטח. את ההתקנה יש לבצע במקום יבש. לאחר התקנת המשאבה יש לבדוק אותה כדי לוודא שהיא פועלת כראוי.

כמו כן, אין לחבר את המשאבה לחשמל לפני התקנתה, ואין להפעיל את המשאבה ללא מים. בהמשך יש לתחזק את המשאבה באופן קבוע על מנת להבטיח את פעולתה התקינה, עם החלפת המסנן של אחת לכמה חודשים.

 

רכישת והתקנת משאבות להגברת לחץ מים בבית

אנו בחברת זרם מים הנדסה בע”מ מספקים ומתקינים משאבות להגברת לחץ מים מסוגים ודגמים שונים בהתאמה מלאה למאפייני המקום ולצרכים אישיים. זאת עם שירות מקצועי ועבור מחירים משתלמים.

להזמנת משאבות להגברת לחץ מים בבית ולקבלת ייעוץ מקצועי ועוד מידע בנושא, צרו קשר עם זרם מים הנדסה בטלפון 054-3123555.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 054-3123555

24 שעות
דילוג לתוכן