zerem.maim@gmail.com

7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה

מחיר החלפת משאבת ביוב

על החלפת משאבת מים והחלפת משאבת ביוב

החלפת משאבת מים ומשאבת ביוב הן עבודות אינסטלציה מורכבות הדורשות ידע מקצועי וניסיון. חשוב להימנע מביצוע עבודות אלו באופן עצמאי או עם גורם שאינו מיומן בתחום, מכיוון שטעות קטנה עלולה לגרום לנזק משמעותי ולסכנה בטיחותית.

מתי יש צורך להחליף משאבה?

החלפת משאבת ביוב או מים נדרשת בגין מצבים שונים, ביניהם:

  • תקלות: ביחוד אם מדובר בתקלות תכופות שחוזרות על עצמן, וכן במקרים של נזילות או דליפות מהמשאבה שלא ניתן לתקן.
  • ירידה בביצועים: עם השנים ועקב שימוש אינטנסיבי משאבות עלולות לסבול מירידה בביצועים, הניכרת בירידה בלחץ המים, ירידה בקצב זרימת המים ובקשיים בשאיבת מים. במצבים שתיקון משאבה כבר לא עוזר יש לשקול את החלפתה בחדשה.
  • בלאי: בלאי טבעי של המשאבה לאחר שנים של שימוש, הניכר למשל בקורוזיה ובשחיקה של רכיבים פנימיים.
  • שינוי בצרכים: צורך בהגדלת כושר השאיבה או התאמת המשאבה לצרכים חדשים.

 

תהליך החלפת משאבת ביוב או מים

תהליך החלפת משאבת ביוב או מים, בין אם מדובר על החלפת משאבה טבולה או כל משאבה אחרת, מתחיל בהתייעצות עם איש מקצוע לבחירת משאבה חדשה ואיכותית שמתאימה לנתוני המקום וצרכים אישיים. מדובר בנתונים כמו גודל המערכת, עומס העבודה וסוג השימוש.

לאחר קבלת המשאבה החדשה יש לנתק את המשאבה הישנה, קודם כל על ידי סגירת אספקת המים או החשמל למנוע, וניתוק צינורות המים והחשמל מהמשאבה, מה שמאפשר כעת לפרק את המשאבה ממקומה. את ההתקנה של המשאבה החדשה יש לבצע לפי הוראות היצרן. ההתקנה כוללות חיבור צינורות המים והחשמל למקומותיהם, התקנת המשאבה החדשה במקום המיועד ווידוא שהמשאבה מותקנת בצורה יציבה ובטוחה.

כעת יש לבדוק את תקינות המשאבה החדשה על ידי הפעלתה ובדיקת אטימות מערכת הצנרת, ווידוא שהמשאבה פועלת בצורה שקטה ויעילה. חשוב להבין כי החלפת משאבות מים ומשאבות ביוב היא עבודה מורכבת הדורשת ידע מקצועי וניסיון. יש להיעזר באיש מקצוע מוסמך כדי לוודא שהעבודה תתבצע בצורה נכונה ובטוחה.

החלפת משאבת מים מחיר

בחירת משאבת ביוב או מים חדשה

בעת החלפת משאבת ביוב או מים, בחירה במשאבה חדשה מתאימה היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מקצועי. יש להבין כי בחירה שגויה עלולה להוביל לבעיות רבות, כגון ירידה בביצועים, תקלות תכופות ואף נזקים משמעותיים.

הנה כמה גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת משאבה חדשה:

  • סוג המשאבה: יש בשוק סוגים שונים של משאבות למים וביוב כשלכל סוג תכונות משלו. כך למשל, משאבת ביוב טוחנת מתאימה להזרמת שפכים עם פסולת מוצקה, משאבה טבולה מתאימה להתקנה בתוך בור מים וכו’.
  • גודל המשאבה: גודל המשאבה צריך להתאים לגודל המערכת ולכמות השפכים או המים שיש לשאוב.
  • הספק המנוע: הספק המנוע של המשאבה נדרש להתאים לעומס העבודה ולגודל המשאבה.
  • חומרים: חשוב לבחור משאבה העשויה מחומרים איכותיים ועמידים בפני קורוזיה וחומרים כימיים.
  • תכונות נוספות: מלבד מה שכבר הוזכר, בעת בחירת משאבת מים או ביוב חדשה שש עוד תכונות שצריך לשים לב אליהן. כך למשל, יש לבדוק אם למשאבה יש מנגנון הגנה מפני עומס יתר שמגן על המנוע מפני נזק, וכן את מידת הבקרה והשליטה בפעולת המשאבה.

 

מחיר החלפת משאבת ביוב או מים

מחיר החלפת משאבת ביוב או מים אינו אחיד. הוא מתחיל במאות שקלים ועולה לאלפי שקלים ואף יותר. המחיר מושפע בעיקר מסוג המשאבה הנבחרת ומעלויות ההחלפה וההתקנה של המשאבה.

סוג המשאבה- יש בשוק סוגים ודגמים שונים של משאבות ביוב ומים, כאשר הסוג הנבחר משפיע באופן ישיר על המחיר. כך למשל, משאבות טבולות יקרות יותר ממשאבות רגילות, ואילו משאבות טוחנות יקרות יותר ממשאבות רגילות. גם גודל המשאבה ועוצמתה משפיעים על מחירה, ואף המותג שעומד מאחורי המשאבה. יש הבדל בין עלות משאבה של חברה מוכרת מאירופה לבין משאבה מסין ממקור לא מוכר.

עלויות התקנה-  במחיר החלפת משאבות יש לכלול גם עלויות של ההתקנה עצמה, המשתנות בהתאם לתמחור של נותן השירות, המוניטין שלו, ניסיונו בתחום והאזור בו הוא עובד. בנוסף לכך, עלות ההתקנה מושפעת ממידת מורכבות העבודה בהתאם לתנאי השטח, ובאם יש צורך לבצע עבודות תיקון נוספות כמו תיקון צנרת.

 

כתובת מקצועית להחלפת משאבות מים וביוב

אנו בחברת זרם מים הנדסה מעמידים לרשות לקוחותינו שירות מקצועי ומתקדם של שיפוץ משאבות מים וביוב מכל סוג. במידה ואין אפשרות לשפץ את המשאבה הישנה אנו נדאג להחליפה במשאבת מים או ביוב חדשה מתאימה. כל זאת מגובה בשירות מקצועי יעיל ומהיר, כשאנו מציעים עבור החלפת משאבת מים מחיר הוגן וכדאי במיוחד.

להחלפת משאבת ביוב או מים ולקבלת ייעוץ מקצועי ועוד מידע בנושא צרו קשר עם זרם מים הנדסה בטלפון 054-3123555.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 054-3123555

24 שעות
דילוג לתוכן